søndag 17. mars 2013

Full vinter med fortsatt masse snø og kulde legger en liten demper på
motivasjonen til å gjøre i stand i utestua, men vi er godt i gang. 
"Salong," lamper og spisebord er handlet inn. Bilder kommer etter hvert når alt er klart.  
 
Innendørs skjer det litt, bl.a. noe ommøblering, maling og nyanskaffelser. 
Forrige helgs shopping resulterte i
noen nye lamper. Lampa på bildet over gjorde susen på
det nymalte bordet jeg kjøpte på loppis for noen uker siden. Jeg synes det rå uttrykket gjør seg blant
alt det hvite og romantiske.
 
Jeg ønsker nye følgere velkommen hit til bloggen min.
 
NYT DAGEN!


17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin ny lampa. Och nu hoppas vi att våren kommer snart så vi får göra iordning i våra uterum.
Kramar
AnnaMaria

annika sa...

2314Håller med om att att lampan passar bra in till det skira vita. Jag har precis börjat att ställa i ordning i ett nymålat litet rum. Ska skaffa en skön fåtölj och lite mer....

Ha en fin vecka du också.

Kram
annika

Mona sa...

For ei herlig lampe du har kjøpt deg :-D Den var super fin og passet kjempe godt inn på bildet du viser ;-)

Ønsker deg en fin uke :-D

Klem Mona

Bente sa...

For ei fin lampe. Passer kjempegodt hos deg.

Ha en fin dag videre.

Klem

Bratte bakker sa...

Hei Frida
Lampa er knallfin! Elsker det rå uttrykket.
Gleder meg til å følge med på hvordan det blir i utestua di. Nå skinner snart solen for en ny årstid.
Måtte den varme godt ;)
Klem

Sirpa sa...

Hej! Mycket fint och lampan passar bra! Jag letar efter en golvlampa just nu till mitt sovrum, ska fixa en läshörna.
Hoppas ni kan åka till stugan på påsken!
Har en fin kväll!
Kram Sirpa♥

Spirea sa...

Kjære deg - for en nydelig blogg du har <3 elsker stilen! Vi har litt samme interesser ;) som loppiser og å fikse opp møbler og slikt ;) digger!
Og så flott lampe da! Perfekt i stilen!
Også du - tusen takk for at du har lagt deg til som følger hos meg, og ikke minst for nydelig kommentar også! Jeg legger meg til her hos deg også <3 ønsker deg en nydelig søndag- og god ny uke. klem klem

Monika sa...

Hej!

Tusen tack för kommentaren. Lampan är helt enkelt UNDERBAR! Så fin!

Ha det gott och ha en fin ny vecka!
Kram
Monika

Sommerhuset i bakken sa...

Så stilig lampe! Den var kjempefin!

Ha en herlig kveld!

M sa...

Et stilig bilde, digger lampen!
Ønsker deg en fin uke,
klem,M

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig måndag!
Kram/Lena

Helenas blogg sa...

hej!kikar in och samlar inspiration , ska kika vidare nu=)/Helena

Susanne sa...

Hei:-) kjempeflott lampe og vakker blogg!!! Legger meg til som følger og titter innom igjen..Ønsker deg en god mandag!!!klemmer Susanne

salige lavendel sa...

Lampa ser KUL ut, synes det er så flott med røffe kontraster sammen med det hvite og romantiske.

h.espe sa...

Høres så koselig ut med hagestue!! Så herlig det må bli når den er klar og sesongen begynner :)

Fin uke til deg!

Klem Hildegunn

Frida sa...

Tack för hälsningen, vilken fin lampa du har köpt. Jag gillar bilderna i inlägget under.
Må så gott!
Kram Frida

camilla sa...

Dette høres spennende ut! !!:-) :-) gleder meg til å se!:-) ja jeg syns også det gjør seg med litt røft til det søte:-) håper du får en flott helg! :-) kos deg masse! ! Mange gode klemmer fra meg:-)