tirsdag 18. juni 2013

Jeg vil absolutt ikke påberope meg å ha grønne fingre, men sommerblomstene greier jeg som regel å holde liv i. Som jeg har skrevet om tidligere, har jeg satt oxalis-løker. Denne blomsten minner meg om min barndoms lykkelige somre hos farmor og farfar. De hadde planten i en blomsterkasse av isopor.
 
 
 
Hagehortensia i rosa gjør seg på verandaen.. 
 


Geranium er jo en av favorittene.
 Jeg var faktisk så heldig å få tre ulike typer i gave på jobben i dag.
 
 


 
Selv om det er litt glissent mellom innleggene her er jeg flittig leser av andre blogger.
En av de bloggene som berører meg mest er www.hjertespor.net
Historier og tanker blir beskrevet på en måte som rører ved noe innerst inne..man kan ikke unngå å la seg berøre. Det kan være ord til trøst, ord til ettertanke, eller kanskje en oppfordring.
Ta deg gjerne en tur innom denne bloggen og la deg berøre!

Ha en fin dag! 

 


2 kommentarer:

Bente sa...

Nydelige blomster.
Tusen takk for koselige ord hos meg.

Klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Helt klart har du gröna fingrar, jättefina blommor.
Önskar dig en fin midsommar, vet att ni har midsommar en dag efter oss.
Kramar
AnnaMaria