mandag 6. oktober 2008

Stockholmstur


Jeg og min mann var for litt siden på tur til Stockholm.

Vi hadde en week end for oss selv med to overnattinger på hotell.

Formålet med turen var egentlig at mannen skulle hente

sitt nye leketøy, en veteranbil, så vi kjørte tog dit.

Han var sååå medgjørlig hele fredagen og lørdagen

der han gikk og bar på mine handleposer.


Jeg hadde på forhånd plukket ut noen butikker som jeg har lest om på flere

blogger, eks. Årstiden.

Der fant jeg noen flotte rustne bokstaver,

jeg valgte M og R (se bilde over) som er forbokstavene til medlemmer av familien.


Jeg kjøpte også en betongklump (kjempetung) formet som en fransk lilje.



Vi var også en tur i Gamla stan. Vi gikk

rundt der og koste oss

og lette etter et sted å spise, da jeg plutselig

snublet over en butikk

- Kungens lille pige.

Den kjente jeg også igjen etter omtale her på bloggene. Der var det

veeeldig mye fint!


Vi var selvfølgelig innom andre butikker også, som jeg ikke husker navnet på.


Vi hadde en kjempefin helg

i Stockholm.

Kan virkelig anbefale andre å reise dit for en helg, eller

aller helst en langhelg.



Ingen kommentarer: