søndag 8. februar 2009

Morsdag

Koselig å våkne opp i dag og vite at det er morsdag. En deilig frokost ventet meg da jeg var ferdig i dusjen. Varme rundstykker med egg og gaffelbiter-mums! Nå er jeg så heldig at mannen lager frokost hver søndag, så sånn sett er det morsdag hver søndag her i huset. I dag ventet gaver og et rørende bred fra datteren og gave fra mannen. Fikk nydelig dagkrem og sminke som jeg ønsket meg - tusen takk!
Mannen har også omsorg for sin svigermor - og gaven til henne(og min far) blir deilig middag her hos oss. Biffkjøtt, fløtegratinerte poteter, broccoli og peppersaus blir servert her i ettermiddag. Når jeg tenker ekstra godt etter lurer jeg på om mannen hadde en baktanke med invitasjonen..min mor er nemlig veldig flink til å lage bløtkake. Hun pleier alltid å spørre om det er noe hun skal ha med..
Gratulerer med dagen alle mammaer!!
Frida

Ingen kommentarer: