lørdag 26. mars 2011

Nye potter

Ingen vil påstå at vårt hjem er fargerikt.
Tenåringen i huset sammenligner det
av og til med et sykehus.
Det er ennå i tidligste laget til
å sette blomster ut, men
nå da snøen er i ferd med å forsvinne
og naturen begynner å vise sine fantastiske farger,
kommer behovet for litt farger innendørs.
Etter tre turer til Stockholm i løpet av en måned
er jeg nå lykkelig eier av flere urner og blomsterpotter
i blant annet en nydelig grønnfarge.

Disse nydelige pottene i to forskjellige størrelser
fant jeg i en blomsterbutikk under jorda.
Vi tok T-banen til Østermalms torg
og der nede, langt under bakkenivå, finnes en liten egen verden.
Restauranter, matbutikker, bokhandel, parfymeri og blant annet
en stor blomsterbutikk.

Denne hvite potten med fat ble kjøpt på Mio.
Syntes den kledde denne lilla planten
som egentlig er en staude - og som senere skal ut
i bedet.


Jeg ønsker alle som er innom
en solfyllt og avslappende
HELG!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige potter !
Det er jo alltid kjekt med noe nytt og litt farger må man ha :)
Ha en fin helg videre.
Klem fra Ingunn :)

Line Elisabeth sa...

Kjempefine potter, alltid artig med noe nytt:)

Ha en fin søndag!

Klem Line E.

Solstrålå sa...

Tenk å jobbe i butikker under jorden da!!!
Nydelig farge og potter!
God helg til deg,og goe klem fra sol

Annveig - Det lille Rom sa...

ååå..det hørtes i grunn ut veldig spennende ..litt mystisk å finne en annen verden full av vakre ting;) Nydelige Potter! Håper du har hatt en fin helg!!kooooooos

w sa...

Det var nydelige potter:)

Ha en super duper mandag:)

Anonym sa...

De grønne pottene var helt nydelige:))
Å som jeg gleder meg til å kunne sitte ute på verandaen og kjenne alle sommerlukter!!
Håper du har en fin kveld.
Klem fra meg!