søndag 6. mars 2011

Søndag

Deilig å våkne opp til en dag man kan bruke til hva man vil.
Gradestokken viser ikke så verst.
Sola titter fram.
Blir nok en lang god frokost sammen med familien,
deretter en rusletur med hundene
mens bolledeigen hever seg.
Er ikke vanligvis så veldig interessert i sport,
men det blir nok
bollespising til femmila i dag.
.
Bilde lånt fra nettet


Har fått en award

av Pia Nelly med bloggen http://mount-onyx.blogspot.com/


Jeg gir den videre til fem andre koselige blogger med færre enn hundre følgere:

Ha en fin søndag.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Tusen takk for award.
Setter stor pris på den :)
Jeg hadde egentlig tenkt å ha en awardfri blogg , da det følger så mye med , men det er jo koselig , da :)
Herlig bollebilde du viser. Sånne regner jeg med dt blir en del av i dag.
Ha en riktig god dag.
Klem fra Ingunn :)

w sa...

Gratulerer med award:)

Ha en super dag:)
W

Anita Serine's livstil. sa...

Hei

Vær innom å tittet litt på bloggen din.Ser at du følger meg, koselig.
liker stilen din,ser også at du har hund, ja jeg har 2 hunder , det er en del av livet det å ha de.

Klem Anita Serine

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlig og god den bollen ser ut da:)
Gratulerer med Award:) Du finner en ny Award inne hos meg!

Ønsker deg en finfin uke:)
Klem Marianne

Unknown sa...

Tusen takk for at du la deg til som følger av min blogg! Så koselig bloggen din er, la meg til som følger sånn at jeg kan se innom deg igjen.
Klem
Brit Eva

Hannepålandet sa...

Tusen takk for koselig award:)
Stas å bli satt litt pris på, selv om jeg ikke er så veldig aktiv for øyeblikket!
Ønsker deg en kjempefin dag videre
Klem

carina sa...

gratulerer med award:)koselig blogg,ser gjerne innom igjen:)

Anonym sa...

Tusen takk for award:)) Det er så koselig å bli satt så stor pris på.
Håper bollene ble bra. Her ble det lavkarboboller i går. Første forsøk og knallgode!
Håper du har en fin kveld.
Klem Elin!

Annveig - Det lille Rom sa...

Hei!! velkommen som følger hos meg;) Nydelig BLog du har! jeg legger meg til som følger hos deg og gleder meg til å se flere av dine innlegg!
klemmer Annveig

Solstrålå sa...

Tuuusen takk for award!
Jeg er på ferie,og har ikke vært på blogg før i dag.
Ha en fin kveld!!
Goe klem fra Sol

Fossestua sa...

Gratulere med awarden :)
Lekker krukke i innlegget under her!
Giveaway inne hos meg om du vil være med ;)?
Klem fra Lise

sylvia sa...

heisan.
herlig blogg du har,kommer gjerne igjen.
ønsker deg en fin ny helg,
klem fra sylvia